Gaming for life

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Robin

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 17-12-09

BerichtOnderwerp: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   vr dec 18, 2009 4:02 pm

Pokémon Mystery Dungeon 3: 'Keep going! Blazing Adventure Squads', 'Let's go! Stormy Adventure Squad' en 'Go for it! Light Adventure Squads' gaan voor WiiWare zijn. Very Happy
Discussieëren maar!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nicolas
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 15-12-09
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   vr dec 18, 2009 9:38 pm

Ik zou graag de release weten want je kan je Pokémon op elkaar laten stapelen enzo zodanig dat je je krachten bundelt en ARCEUS IS IN HET SPEL TE BEMACHTIGEN Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://drmario.tk
Robin

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 17-12-09

BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   za dec 19, 2009 12:52 am

Nintendo zegt dat hij dit jaar nog uitkomt in de EU (is al uit in Jap. sinds augustus). Ik geloof er persoonlijk niet veel van. Ik denk meer rond januari - maart 2010.
Ook zal je deze keer geen vragen moeten beantwoorden, je zal jezelf en je partner kunnen kiezen. De Pokémon die mogelijk zijn hangt af per spelversie. Deze vind je hier (klik).
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Nicolas
Admin

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 15-12-09
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   za dec 19, 2009 3:11 pm

Robin schreef:
Nintendo zegt dat hij dit jaar nog uitkomt in de EU (is al uit in Jap. sinds augustus). Ik geloof er persoonlijk niet veel van. Ik denk meer rond januari - maart 2010.
Ook zal je deze keer geen vragen moeten beantwoorden, je zal jezelf en je partner kunnen kiezen. De Pokémon die mogelijk zijn hangt af per spelversie. Deze vind je hier (klik).
Cool dat ze het zo verdelen. Ik ben benieuwd naar de game Smile
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://drmario.tk
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!   

Terug naar boven Go down

Pokémon Mystery Dungeon 3 voor WiiWare!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van castratie muis, niet voor gevoelige mensen
» Ik wil een compact camera kopen voor erbij.
» Planten, mos en ander groen voor muizen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dr. Mario :: DS & Wii :: WiiWare-
Ga naar: